30 Temmuz 2015 Perşembe

Dreamcast || Hush, Hush Dreamcast :)

Arkadaşlar başlıktan da anlayabileceğiniz gibi bu yazımda aşırı aşırı sevdiğim bir seri olan Fısıltı (Hush, Hush) Serisi nin çok sevdiğimiz karakterlerine benim gözümde uygun olan oyuncularımıza bir göz atalım :

Nora Grey :

Patch Cipriano : 





Vee Sky : 


Scott Parnell : 

Blythe Grey : 

Hank Millar : 

Dabria Greene:



Dante Materazzi:




Valla uygun yüzler buluduğumu düşündüğüm karakterler bu kadardı.Yenilerini buldukça bilgilendireceğim.Kadroya eklemek istediklerinizi bana yorum olarak atmayı unutmayın :)




Bu yazıyı "birkitapolsam.blogspot.com" dışında herhangi bir blog/forum/internet sitesinde okuyorsanız, şahsımın bilgisi dışında ÇALINMIŞ DEMEKTİR!!!

2 yorum:

  1. Ya vakti zamanında bu serinin film veya dizisinin çekilmesini ne çok istemiştim. Durmadan seri haberlerini takip ederdim ama zamanla umutlarım da söndü gitti. Fark ettim de çoğu fanın hayalinde bu cast varmış. Ah ah duygulandım şimdi :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ah sen mi ben mi sen o kadar karaktere aşık ol sonra film çekicez desinler ama hiç bir şey yapmasın:( Içim acıyor içim :D

      Sil

- Arkadaşlar yorumsuz bırakmayın; ama kaba ve rahatsız edici kelimeler ve konularda da yorum yazmayın !
-Yorumlarınıza en kısa zamanda hep cevap vermeye çalışacağım :)

Kitap Tanıtım/Yorum Kitap Tanıtım/Yorum Kitap Tanıtım/Yorum Kitap Tanıtım/Yorum Seri Tanıtım Kitap Tanıtım/Yorum

Hayalperestin İlgili Yazıları :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...