26 Ekim 2015 Pazartesi

Ondan Bundan || Tüyap 'tan Alınacaklar Listem



Sevgili arkadaşlar biliyorsunuz ki 07-15 Kasım da 34. sü düzenlenecek olan TÜYAP İstanbul Kitap Fuarı na gitmeden önce almayı planlandığım bazı kitaplarımın listesini sizlere de göstermek istedim ki önerileriniz veya yorumlarınızı yapın ve ben de listemi ona göre ayarlayayım :)

Bu sene malum YGS-LYS yılım olduğu için fazla kitap alamayacağım ve zaten alacaklarımı da hemen okuyamayacağım :(:(:(:(

Olsun yine de 1 senecik sabretmeye değer, ve ben alışverişimi yine de yapacağım :)

Yapılacaklar Listem:


  • Yüzüklerin Efendisi (Tek Cilt Basım) - J. R. R. Tolkien =Metis Yayıncılık
  • GO! Kitap 'ın ben de olmayan tüm kitapları (en sevdiğim yayının kitapları bende olmazsa olmaz :D:D:D )
  • Sahaflara uğrayıp bakınacağım.
  • Popüler bir yayınevinin yeni çıkan bir kitabı.
  • Bol bol test ve ders kitabı :(:(:(:(:(:(
Yorumlarınız beklenir...




Bugün de hayatında bol bol hayaller ve kitaplar olması dileğiyle...


Bu yazıyı "birkitapolsam.blogspot.com" dışında herhangi bir blog/forum/internet sitesinde okuyorsanız, şahsımın bilgisi dışında ÇALINMIŞ DEMEKTİR!!!


23 Ekim 2015 Cuma

Kitap Yorum || Tatlı Hesaplaşma (Sweet Trilogy # 3) - Wendy Higgins

Sevgili canlarım malum YGS senem olduğu için bu sene çok giremeyeceğim demiştim ve öyle de oldu ama bu arada hiç mi bi şey okumadım? Aramızda kalsın ama okumaya devam :D:D:D:D:D
Bu arada pek kıymetlim olan TÜYAP da bu hafta sonu açılıyor. Umarım bol bol indirimle geçer yaaa. Ayrıca zaten bol bol okul için kitap alacağım ama o arada yaz için kitap depolama amaçlı alışveriş yapacağım :) Neyse konumuza dönelim, en sevdiğim serinin üçüncü kitabını bi yorumlayayım ben de bakalım:


Vakit gelmiştir. Savaş artık kapıdadır. Kalbi duru bir Nefilin yeryüzünü iblislerden temizleyeceğine dair kehanetten haberdar olan Dükler, Anna'nın peşine düşmüştür. Anna, hem kendi soyunun hem de tüm insanlığın kaderini belirleyecek olan hesaplaşma gününe kadar saflığını muhafaza etmek zorundadır. İblisleri cehenneme geri gönderecek olan Erdem Kılıcı'nı kullanabilmesi buna bağlıdır. Ama peşindeki iblisler ve yanı başındaki Kaidan Rowe ile işi hiç de kolay değildir. Anna ne pahasına olursa olsun, saflığını ve inancını koruyarak hayatta kalmalı ve iblislerle kozlarını paylaşacakları bu görkemli savaşa öncülük etmelidir.



Yorumum: Eveett aslında bu yazıyı nasıl yazacağımı bilemedim. Gerçekten de daha şimdi bitirdim ve taze taze yorumlayayım dedim ama abartısız söylüyorum en sevdiğim serilerden biriydi hatta belki de direkt en sevdiğim olmaya başladı diyebilirim Tatlı Üçleme için. Öncelikle yazarımız Wendy Higgins e ve bu kitabı bu kadar çok sevmememde etkisi olan en sevdiğim yayınevine yani GO! Kitap 'a buradan teşekkürlerimi sunmazsam ayıp etmiş olurum. İnanılmaz bir hevesle okudum bu kitabı çünkü üçlemenin son kitabıydı ve olaylar artık patlak vermeye başlıyordu. Ve okuduğuma değdi mi? Evet. Hayal kırıklığına uğradım mı? Kesinlikle Hayır.




Kitaba geçmeden önce şunu belirtmek istiyorum. Ben açıkçası kitapların sonlarında yazarın kendine ait notlarını, son sözlerini okumayı çok severim. Hele ki seri sonlarında ama farkettim ki GO! Kitap galiba kitaplarında bunu bulundurmuyor. Bu nedenle hayal kırıklığı azıcık da olsa yaşandı; ama şunu da belirtmeliyim ki serinin kitaplarının başlarında duyguların renkleriyle anlamlarını vermeleri ve sonda da Dükler, uzmanlaştıkları alan ve çocuklarınıvermişlerdi ve bu da inanılmaz harika yapan ayrıntılardan biriydi buradan umarım bu mesajlarım GO! Kitaba ulaşıyordur (ulaşması için çok uğraşmam gerekse bile *_* ) Harika iş çıkarıyorsunuz arkadaşlar böyle devam edip en sevdiğim yayınevi olmaya devam edin :)

Kitap Tanıtım/Yorum Kitap Tanıtım/Yorum Kitap Tanıtım/Yorum Kitap Tanıtım/Yorum Seri Tanıtım Kitap Tanıtım/Yorum

Hayalperestin İlgili Yazıları :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...