20 Şubat 2017 Pazartesi

İndirim || Şu An Hangi Kitap Sitelerinde İyi İndirimler Var?

Herkese merhaba ben Bir Hayalperest:)) -sanki benden başka yazan var da blog da kendimi tanıtıyorum :D - Arkadaşlar bugünkü konumuz aşşırı iyi ama önce hatırlatayım Fantastik Karakterler Savaşı - Kötü Çocuklar Kapışması adlı etkinlik halen devam etmekte, eğer hala katılmadıysanız bu cümle tıklamanız yeterli:))
Şimdi gelelim başlıktan da anlaşılan konumuza. Çok sevdiğimiz kitap sitelerin de her zaman aylık indirimleri takip ederim ve elbette ki bazıları oldukça iyi indirimler yapıyor. Ben de düşündüm ki belki de bunları takip etmeyen, bilmeyen okurlarım vardır, eh o zaman bana da yazmak düşer:))

Her ne kadar bu ayın bitimine az kalmış olsa da hala 28 şubata kadar geçerli olan bu indirimler arasında benim en beğendiklerim ama maalesef yararlanamadığım (çünkü bu ay da yine bi kitap alışverişi yaptım yazısını daha sonra yazarım:) ) indirimleri sizlerle paylaşıyorum: 

D&R: Evet D&R ı dükkan olarak ne kadar sevsem de online olarak pek beğendiğimi söyleyemem çünkü indirimleri çok yetersiz. Ama bu ay gördüm ki birçok yayınevinin kitaplarına 9,90 tl indirimi uygulamış *o* Hem de aralın da güzel, alınabilecek kitaplar da mevcut. (mesela Dr Who nun bazı kitapları vs.)
 Bu nedenle bir göz atmak isterseniz TIK TIK:) 


OkuOku: Bu siteyi ayrı bir seviyorum çünkü güzel indirim yapıyor. Ama bu ay ki en iyiler (altını çiziyorum iyiler çoğul yani) 
1- Doğan Kitap ta bazı kitapların sabit 9,90 tl indiriminden yararlanıyor oluşu
ve
2- Aspendos ta ki seçili bazı ürünlerin 6,90 tl fiyatına inmiş olması.
Bence iki kampanyada da çok hoş kitaplar var. Eğer listeniz de bulunuyor sa hiç kaçırmayın derim:))
1. Kampanya içim TIK TIK ve 2. 
kampanya içinde yine TIK TIK.

Kitap Yurdu: Oku Oku kadar olmasa da kitap yurdunun da indirimleri ortalamanın bir tık üstünde bence. Bakalım bu ay ki en iyi indirim kategorisinde neler varmış?
Epsilon un %50 indirimde olması!! Benim çok hoşuma gidiyor bu indirim bir süredir de sürekli uygulanıyor. Tabi yine her kitap için geçerli olduğu söylenemez ama yine de tavsiye kitaplar var kampanyada. Göz atmak isteyenler TIK TIK!!!!
Doğan Yayın Grubunun 9,90 tl tek fiyat uygulaması. Bu Oku Oku dan da aşina olduğumuz bir indirim. Doğan Kitap, Dex gibi yayınevlerinde 9,90 var hoş bir durum gayet:)) Merak edenler TIK TIK!!!
Öncelikle Aspendos Yayınlarının bazı kitapları yine burada da indirim de. (zaten genelde her yer de olan bir durum bu) Ama 9,90 tl yani daha pahalı Oku Oku ya kıyasla!! Ama belki de kampanya içindeki kitaplar arasında biraz fark vardır. Bakmak için TIK TIK!!
Nemesis teki %50 indirim. Yalan yok, kitapları pek bana uyan bir yayınevi değil ama yine de birçok okuru var ve bana kalırsa %50 oldukça güzel bir indirim. İlgilenenler TIK TIK!


İlkNokta : Bu siteyle çok bir ilişkim yok ama bugün bir kampanyalarına baktım ve fena olmayan şeyler gördüm. Ama maalesef indirimleri çok azılı kitapta uygulamışlar hani bir kampanya da 20-25 kitap dahil edilmiş.
Öncelikle İthaki ye ait iki 9,90 kampanyası vardı amma ve lakin heyecanlanmayın, çok aşırı derecede istediğimiz kitaplar listesinde pek bulunan kitaplar değil bunlar:(( Ama yine de bir bakmak isterim diyorsanız bir buraya TIK TIK ve bir buraya TIK TIK.
Yabancı Yayınlarında da 4,90-9,90 kampanyası her ne kadar da heyecanlandırsa da pek göründüğü gibi değil. Ama denemeye değer kitaplar var gibi geldi bana. Bakmak için TIK TIK.
Son olarak Defter Hediyeli kitaplar da %40 indirim kampanyası, açıkçası defter fikrinden dolayı beni heyecanlandırdı. Ama kampanya dahilindeki kitapların sayısını görünce kendime güldüm. Bu kampanyada 4 kitap bulunuyor ve zaten üçü resimde. Aslında dördüncüyü de söyleyebilirdim size ama canım hiç iyilik yapmak istemiyor bu linke TIKLAYARAK gidin kendiniz bakın (burada Bir Hayalperest iniz kötücül kahkahalar atıyor-çevresindekiler onun delirdiğini düşünür gibi uzaklaşıyor). Ama belirteyim ki bence bu dört kitap güzel kitaplar ve fiyatları da 10-16 tl arası değişkenlik gösteriyor:))


Eveettt ben alamıyorum ama belki siz alırsanız bence piyasada ki en iyi kampanyalar bunlardı. İdefix her zaman ki gibi kötülükte Pegasus Yayınları ile kapışıyor. Soracak olan varsa şu an Pegasus Yayınlarında gördüğüm en iyi indirim %32 idi. Ki o fiyatlara bu indirimi uygulasan bile bir kitabın indirimsiz halinden daha pahalı çıkıyor!!! #Pegasusartıkindirimyapsın diyorum ve yazımı burada bitiriyorum...






Bugün de hayatınızda bol bol hayaller ve kitaplar olması dileğiyle...


!!!Bu yazıyı "Bir Hayalperestin Kütüphanesi" dışında herhangi bir blog/forum/internet sitesinde okuyorsanız, iznim olmadan alınmış, ÇALINMIŞTIR!!!



2 yorum:

  1. ayyyy saoool hem kitaplar hem indirimler sen çok faydalı blog olduuun :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teveccühünüz efedim, bunları sizden duymak ayrı bir sevindirdi :))

      Sil

- Arkadaşlar yorumsuz bırakmayın; ama kaba ve rahatsız edici kelimeler ve konularda da yorum yazmayın !
-Yorumlarınıza en kısa zamanda hep cevap vermeye çalışacağım :)

Kitap Tanıtım/Yorum Kitap Tanıtım/Yorum Kitap Tanıtım/Yorum Kitap Tanıtım/Yorum Seri Tanıtım Kitap Tanıtım/Yorum

Hayalperestin İlgili Yazıları :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...