15 Mart 2017 Çarşamba

Dizi/Film Yorum || Grinin Elli Tonu (Fifty Shades of Grey) & Karanlığın Elli Tonu (Fifty Shades Darker)

Herkese merhabalar daha bir yazı önce artık dizi ve filmler hakkında da yorum yapmak istediğimi, bunu da vlog çekerek yapacağımdan bahsetmiştim hatırlarsanız. Ve yaptım, oldu :)) Youtube daki blog kanalında da paylaştım ve elbette burada da paylaştım. Normalde çok uzun bir video hazırlamamayı planlıyordum fakat iki filmin de yorumunu bir yapma kararı alınca bu seferlik biraz uzun oldu. Uzun dediğim de 13 dakka 42 saniyecik:)) Benim için çok ilginç bir deneyim ve farklı bir olay oldu. Hiç bilmediğim bir konu olduğu için video çekip düzenleme falan baya bir zorlandım. Ama sonuç beni tatmin etti açıkçası ve hatta her ne kadar hatalarla dolu da olsa bence gayet iyi iş çıkardım gibi geliyor bilmeyen birine göre. Görselleri, videoları bulup, birleştirmek eğlenceli oldu benim için. Ama yanlış program kullanmanın da video da saçma bir logo oluşturmasına sebep olması benim için oldukça üzücüydü :(( Neyse sağlık olsun, umarım beğenirsiniz. Muhakkak yorum bırakın, ne düşündüğünüzü çoookkkkk merak ediyorum çünkü :))

Şimdi bu filmleri tanıtmak isteyenler isimlere tıklamaları yeterli: GRİNİN ELLİ TONU / KARANLIĞIN ELLİ TONU

Bu da afişleri:

Şimdi isee, hazırladığım yorum videosu, keyifli seyirler ;))




Filmlere Puanlarım:

Grinin Elli Tonu - 6/10
Karanlığın Elli Tonu - 8/10




Eveettt başka yorumlarını yapmamı istediğiniz dizi ve filmlerinde isimlerini yorumlara yazmayı ihmal etmeyin :))









Bugün de hayatınızda bol bol hayaller ve kitaplar olması dileğiyle...


!!!Bu yazıyı "Bir Hayalperestin Kütüphanesi" dışında herhangi bir blog/forum/internet sitesinde okuyorsanız, iznim olmadan alınmış, ÇALINMIŞTIR!!!



9 yorum:

  1. Grinin Elli Tonu'nu okudum. Karanlığın Elli Tonu'nu izledim. Emeğine sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim ben de kitapları okumayı düşünüyorum bu aralar:))

      Sil
  2. oleeey artık hep böyle yaaap çok sevdiim :)

    YanıtlaSil
  3. 2 kez dinledim ve çok beğendim, çok iyiydi hem de çok faydalıydı, çok merakla dinledim valla. tabisi yap. bugün bloguma da koydum ayrıca sonra koyarım yine tanıtırım yaaa tenk yuuu :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaaa çok sevindiimmm hemen bakıcam bloguna :)) Çok teşekkür ederim deep, blog dünyasında ki en best arkadaşımsın ve seni ve blogunu tanıma fırsatını bulduğum için çok şanslı hissediyorum :)

      Sil
  4. Merabalarr :) hosgeldinnn ve bende hosgeldim dimi :) deepten kosarak geldim.Bu konu hakkinda bir fikrim yok malesef ama bilgilendirdigin icin tesekkr ederim :)

    Banada beklerim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tabii ki de hoşgeldin :)) Elbette hemen geliyorum orayaa:))

      Sil
  5. Deep listeye almış hemen hayalpereste geldim ama astigmatım var diye italik el yazısını okumakta hafif güçlük çektim tabi saatte üçe gelirken sabaha karşı epey yorgun gözler :) beklerim bende :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldiniz sefalar getirdiniz :)) Aslında ben o açıdan çok düşünememiştim yazı karakterimi, söylediğiniz için çok teşekkür ederim değiştirebilirim o zaman yakın bir zamanda :) Elbette gelirim blogunuzaa😊😊

      Sil

- Arkadaşlar yorumsuz bırakmayın; ama kaba ve rahatsız edici kelimeler ve konularda da yorum yazmayın !
-Yorumlarınıza en kısa zamanda hep cevap vermeye çalışacağım :)

Kitap Tanıtım/Yorum Kitap Tanıtım/Yorum Kitap Tanıtım/Yorum Kitap Tanıtım/Yorum Seri Tanıtım Kitap Tanıtım/Yorum

Hayalperestin İlgili Yazıları :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...