10 Mart 2017 Cuma

Ondan Bundan || Bu Aralar İzlediklerimi Yorumlama İsteğim


Selamlarr..... Sevgili okurlarım bu aralar eski veya yeni bir çok diziye, filme göz attım ve açıkçası çoğu kitap blogger ının yaptığı gibi ben de bunları kitap temamızın önüne geçmeyecek şekilde yorumlamak istiyorum. Fakat biliyorsunuz ki benim yorumlamalarım çok uzun sürüyor ve böyle uzun bir işlemi ancak kitaplar için yapabilirim. Ben de düşündüm ki o zaman bende dizi-film yorumlarımı blogumda vlog olarak yayınlarım:)) Hem youtube dan ulaşabileceğiniz hem de blog dan izleyebileceğiniz şekilde video çeker, yüklerim. Benim çok içime sindi ama yine de önce bir video düzenleme olaylarını tam bir oturtmam gerekecek. Şimdiden belirteyim yine de kimliğimi gizli tutacağım ve belki de sesimi bile değiştirebilirim :)) Yani amaç sadece beni yazmaktan azıcık kurtarmak olacak. Planım şöyle: yorumunu yapacağım dizi filmle ilgili görseller sunup, arka plan da konuşacağım. Yani yazılarımla format olarak birebir aynı diyebiliriz :)) Tabi sizin de fikirleriniz benim için aşşşıırrııı önemli olduğu için yorumlarda bu konu hakkında ki fikirlerinizi belirtin please :))

Bunun dışında yine de bu aralar izlediklerimin listesini de yine yazmak istiyorum, ilk hangisini yorumlamamı istiyorsanız, bunu da yorumlar da bana iletin :))




  • Grinin Elli Tonu (film)
  • Karanlığın Elli Tonu (film)
  • You' re Beautiful (K-drama)
  • Ae Dil Hae Mushkil (Bollywood film)
  • Geet - Hui Sabse Parayi (Tellywood dizisi)
  • Kırgın Çiçekler (Türk dizisi)
  • Sanam Teri Kasam (Bollywood film)
  • Aynı Yıldızın Altında (Hollywood film)










Eveettt gördüğünüz gibi bayaa birbirinden bağımsız şey izlemişim son bir iki haftada ve bakalım aralarında sizin de ilginizi çekenler olmuş mu?? Yorumlara düşüncelerinizi ve önerilenizi bırakmayı unutmayın!!!!









Bugün de hayatınızda bol bol hayaller ve kitaplar olması dileğiyle...


!!!Bu yazıyı "Bir Hayalperestin Kütüphanesi" dışında herhangi bir blog/forum/internet sitesinde okuyorsanız, iznim olmadan alınmış, ÇALINMIŞTIR!!!



6 yorum:

  1. blogunuzu izlemeye aldım sizide bloguma beklerim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldiniz elbette takip ederim:))

      Sil
  2. aaaay duuur yaaa bak hangisi olursa olsun annat yaaa ay ne güzel haber bu blogumda da duyuruum oleeeey çok mutlu olduuuum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ya fazla mı tatlişsin acaba senn?? 😚😚 olur hepsini anlatırım artık :))

      Sil
  3. ay dur hepsini annaaaat :)

    YanıtlaSil

- Arkadaşlar yorumsuz bırakmayın; ama kaba ve rahatsız edici kelimeler ve konularda da yorum yazmayın !
-Yorumlarınıza en kısa zamanda hep cevap vermeye çalışacağım :)

Kitap Tanıtım/Yorum Kitap Tanıtım/Yorum Kitap Tanıtım/Yorum Kitap Tanıtım/Yorum Seri Tanıtım Kitap Tanıtım/Yorum

Hayalperestin İlgili Yazıları :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...